piątek, 5 września 2014

UWAGA - ZMIANA KONT!

UWAGA
Od września każdy z właścicieli mieszkania otrzymał nowy numer konta do rozliczeń. Na zawiadomieniu jest tylko numer konta a potrzebne dane do przelewu to informacje o naszym lokalu i jego właścicielu. Wynika to z tego, że każdy otrzymał swoje indywidualne konto, co oznacza, że jeśli w miejscu na dane odbiorcy wpiszemy "Veidik", przelew zostanie cofnięty! Czyli wpisujemy swoje dane i dostarczony numer konta.

Jeśli ktoś nie otrzymał jeszcze zawiadomienia z nowym numerem konta, prosimy o kontakt naszą księgową:  Marzeną Stępień, tel. 58 622 26 02

A.K.

----------------------------------------------------------------------------

Jeszcze raz i od początku:

nazwa odbiorcy - Wspólnota Mieszkaniowa Uranowa 19
nr rachunku - indywidualny 99999999999999999999999999
nazwa zleceniodawcy - Imię nazwisko właściciela (np Kowalski Jan + Adres)
tytułem - przykład: opłata za lokal ul Uranowa 19/5 Jan Kowalski 

Opis w komentarzu poniżej


A.K.
6. października

6 komentarzy:

  1. Sorry Panie Stanisławie :)
    Ale to nie jest moje konto tylko Wspólnoty. Ja tego konta nie zakładałem, nic w banku nie podpisywałem i nie będę ponosił żadnych opłat z tytułu jego utworzenia i obsługi (no, chyba, że ukryte przez Veidik :)) Na to konto wpłacam opłaty mieszkaniowe dla Wspólnoty a nie dla siebie. Więc jako dane odbiorcy wpisuję Wspólnotę Uranowa 19 z Gdyni, natomiast w tytule przelewu podaję swoje dane osobowe, adres i czasokres, za który jest wpłata. Aha, jestem jeszcze przed rozmową z panią Stępień, więc może się mylę ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry Panie Arturze miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanowny sąsiedzie, jako że nie uważam siebie za nieomylnego, rozumiem, że po uzyskaniu odpowiedzi od księgowej umieści Pan sprostowanie, w oparciu o które będę mógł poprawić wpis.. Ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Wezwany do tablicy odpowiadam :) Niestety mam rację :) Konto jest Wspólnoty Uranowa 19, a w tytule przelewu dopiero podajemy swoje dane, adres dokładny i czasokres, za który płacimy. Potwierdziła to nasza Pani Księgowa :) Pozdrawiam Zarząd i Sąsiadów oraz życzę dużo zapału i wiary w to co robicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pablo napisał: "Niestety mam rację"

    I tak i nie. Nie będę się licytował, kto ma więcej, napiszę jak jest:
    W cyferkach, które przepisujemy jako numer konta, ukryte są dwie informacje: numer konta naszej wspólnoty (rzeczywiste, faktyczne konto w banku) oraz identyfikator klienta (u nas: lokalu). Tak czy inaczej tworzy to całość, przez co jest dopisane do lokalu i nawet niepodanie swoich danych spowoduje przelanie wpłaty na właściwe konto (czyli zostanie zaksięgowane na poczet odpowiedniego lokalu/właściciela). Konta są darmowe, dlatego, że są wirtualnymi odnośnikami do konta Wspólnoty (szkoda, że nie zaznaczył Pan tego krzycząc "Mam rację", bo pozostało, że są płatne).

    Pablo napisał: "Więc jako dane odbiorcy wpisuję Wspólnotę Uranowa 19 z Gdyni, natomiast w tytule przelewu podaję swoje dane osobowe, adres i czasokres, za który jest wpłata."

    Tak, dokładnie. Tu okazuje się, że (a nie byłem sam), zrozumiałem to niewłaściwie. Dobrze, że to wyszło teraz a nie dopiero, jak powstałby przez mój wpis większy bałagan.

    Fajnie, że są osoby, które interesują się tym, co tu piszemy. Daje to nadzieje na wspólne wypracowywanie kierunków, dyskusje, wsparcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłem na tym spotkaniu 7 sierpnia. To ja pytałem p Księgową jak prawidłowo wypełnić przelew czynszu bo rzecz dotyczy systemu przelewów masowych i będzie to u nas pewną nowością. Odpowiedź brzmiała wyraźnie "adresatem przelewu jest właściciel lokalu ponieważ konto jest indywidualne" koniec kropka taką odpowiedź wtedy otrzymaliśmy i nikt nie miał problemu z jej interpretacją, nikt też nie odwraca tu kota ogonem ani nie stara się wybielać. Zapewniam że każdego z nas stać na przyznanie się do pomyłki. Jesteśmy ludźmi i też możemy popełnić błąd. W tym przypadku p księgowa po licznych telefonach zmieniła zdanie, dzisiaj poprosiłem o wyjaśnienie tej zmiany. Ale nie szukajmy dalej winnych tego zaniedbania. Szkoda tylko że administrator wcześniej nie zapewnił nam rzetelnej informacji w tym temacie. Drobna sprawa,a wymagała aż 6 komentarzy uff.
      Pablo Garcia - dzięki za dociekliwość :)
      S.W.

      Usuń